onsdag 26. august 2009

Etter Hjølmoturen i sommer, har vi tatt livet med ro i regnværet. Eller rettere sagt jeg har tatt livet med ro, for i regnvær trenger jeg ikke å være ute. Slapper da helst av inne. Matmoren min har prøvd å få meg med på løpetur, for hun løper hele tiden, men nei det gidder jeg ikke. Hadde damen kunne holde en høy speed over en lenger tid, jo da kanskje jeg hadde vært med en tur, men ikke ellers. Da cooler jeg den heller. Vi kommer sterkere tilbake med hendelser i mitt liv, bare ting roer seg litt i hverdagen.

3 kommentarer:

  1. Koselig OG morsomt skrevet Mona! Er sååååå rå trøtt idag jeg at jeg nesten sovner igjen, før frokost! Ha en flott uke fortsatt dere!

    SvarSlett
  2. Nå må du snart blogge litt, Hades! Du oppdaterer jo sjeldnere enn oss tilogmed:-P Vært en høst med dårlig helse her i gården, og nå er det nesemidd for tur...... Hva med en skikkelig playdate når behandlingen er ferdig?

    SvarSlett
  3. Hehe...ja du sier noe. Det er jo så hektisk i min familie. De løper hit og dit og trekker meg på lange turer i alt slags vær. I høst har jeg til og med vært nødt til å være med på hundekurs! Akkurat som om ikke jeg er perfekt nok som jeg er?? Av 10 ganger, tror jeg vi hadde 3 dager uten regn! Er det mulig?? Å her tror de at jeg skal ORKE og GIDDE å holde på med sitt og dekk på vått gress?? Nei, ærlig talt altså, jeg er da en MYNDE. Nesemidd?? høres ut som noe som kan klø litt?? Ubehagelig?? Playdate er jeg med på. Bare ring mammaen min og jeg stiller opp på flekken med henne hakk i helene. God bedring med nesemidden. Jeg har forøvrig tatt bort en føflekk midt oppe på hodet mitt. Har et flott sting:-)

    SvarSlett