fredag 25. desember 2009

JULEN 2009

Hei og riktig God Jul til alle.
Hurra endelig jul igjen og julaften betyr pakker!!! Håpet jeg skulle få mange pakker i år som i fjor. Nå har jeg gått og sett på de pakkene som har ligget under juletreet, lenge og hver gang jeg har luktet litt på dem har jeg fått streng beskjed om å holde meg unna. Skulle neste tro at ingen var til meg:-(
Men så kom da den store timen hvor endelig pakkene skulle deles ut. Noen til meg, noen til meg???


Denne var ikke til meg, men jeg er flink til å hjelpe til å pakke opp. Kanskje det alikevel er noe inni som jeg kan bruke?
Når kommer så min pakke???
Endelig en pakke til meg også og akkurat sånn leke jeg liker best. Myk og god med masse pipelyd:-)
Ønsker alle en fortsatt fin og hvit Jul:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar